Ansatte

Stilling: Daglig leder

Jobbet i Bukkspranget gårds- og naturbarnehage siden desember 2005. Er eier, vaktmester og vikar. Oddbjørn driver gården barnehagen bruker, han er vaktmester i barnehagen, fjøsgruppeansvarlig og barnehagens egen spillmann.

Stilling: Pedagogisk leder

Jobbet i Bukkspranget gårds- og naturbarnehage siden desember 2005. Daglig leder og pedagogisk leder i barnehagen. Er utdannet barnehagelærer med fordypning i nærmiljø, læring og ledelse, mentorutdanning/veiledning av nyudannede DMMH. Innovasjon Norge: Alkymisten, Ledermentor Nord og Fram. Master i barnehageledelse, DMMH.

Geiter

Killinger